عاشقانه ی آرام نادر رو به آرومی خوندم تا تموم شد و از امروز میرم سراغ جای خالی سلوچ ببینم محمود دولت آبادی چیا داره که بهمون بگه...
+ حدود سه و چهار که خلوت تر باشه میریم رای بدیم... فردا یه فصل تازه برا کشورمون شروع میشه ....امیدوارم هرچی بشه تهش سربلندی و افتخار برای ایران قشنگم و مردم خوبش باشه...