رفتم کلاس شنا ثبتنام کنم.. 12 جلسه یک ساعته 200 تومن بود :| ساعتاشم بمن نمیخورد... حس کردم یه ذره برام سنگینه این حجم از پول رو یهو بی مقدمه بدم واسه 12 ساعت.. میدما اما خب فعلا دارم ذهنمو اماده میکنم براش..
+شنا هم ورزش گرونیه ها
+ نوشته شده در جمعه نهم تیر ۱۳۹۶ساعت 1:45 توسط leyli |
319...
ما را در سایت 319 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 196 تاريخ: چهارشنبه 14 تير 1396 ساعت: 3:36